onsdag 4. januar 2017

Pipp, pipp hurra !

Posekort med tag. Utfording fra Nordsalten Hobbyklubb..lag det du er best på !
Jeg er best til å lage mange kort med samme motiv...!
Julekort, gratulasjonskort, albumer og sjokoladeesker er prydet med disse fuglene.,
Nå bruker jeg de til jeg er grundig lei (om jeg blir det da..)
Motiv ferdigmalt akvarell fre Lisa Glanz design. Basen er en hvit pose og mønsterpapir fra Basic Grey. Kristines lille blogg freebies..som jeg har fiksa litt på til Pipp,pipp Hurra..
TH clipsholder die og brukt stencil på tag. Tyll og dotter fikk jeg beskjed om at jeg var god til å bruke også !!
 
 

3 kommentarer:

  1. Og ein annan ting som du er god på, er å bruke tyll og dotter 😊

    SvarSlett
  2. Herlig og fargerikt kort! Ikke rart du er glad i de fuglene! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett
  3. Kjempemorsomt kort.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    DT - Jeanett

    SvarSlett