fredag 25. september 2015

Klem

Her har jeg et kort laget til utfordringen Scrappelyst september-Sirkler. Jeg har også fulgt skissen der sånn noenlunde !
Scrappiness utfordring 8 som vil se blomster kan kortet også passe til.
Jeg har brukt kartong med dotter fra Panduro og mønsterpapiret fra MyMindsEye- On the sunny side.
Dovercaraft Paper Doilies og motiv fra Docraft Wellington Clear Stamp.
Fargelagt med Pro og FlexMarkers og Prisma Colors.
Stempelet inni er North Starv Stamps og Wycinanka Chipboard-Klem.
Papirdesign dotter og blomstene er satt sammen av div.



8 kommentarer:

  1. Så koselig med ein liten blomst frå denne bamsen :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig kort du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

    SvarSlett
  3. så herlige farger og flott farga bamse . Nydelig kort , likte det så godt , klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Koselig kort, fin bamse og søm! Det er det lenge siden jeg har brukt på mine kreasjoner.. Kanskje i uka som kommer?!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Aaww så søtt kort du har laget. Takk for at du ble med på scrappiness sin utfordring, klemm dt jorunn ♥

    SvarSlett
  6. Så koselig et kort, og kjempe-søt bamse. Takk for at du deltar hos Scrappiness! klem fra Dt-Anne Gro

    SvarSlett
  7. For et nydelig bamsekort du har laget! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga :)

    SvarSlett
  8. Så mye flott du har laget, både over og under! Og dette kortet er intet unntak, rett og slett bare super søtt :-) LIKER! Ha en sprudlende fin dag. Klem

    SvarSlett